Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл – ауқатының өсуі: Табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» Жолдауындағы «Педагог мәртебесі туралы» заңды әзірлеп қабылдау қажет деген тапсырмасын басшылыққа алған Қазақстандық салалық білім және ғылым қызметкерлері кәсіптік одағы педагогтардың мәртебесін көтеруде, кәсіподақ белсенділерімен бірлесе отырып жан – жақты жұмыстар атқаруға барлық күш – жігерімен кірісті.Педагог кадрлардың тұрмыстық жағдайын жақсарту, ұстаздардың Заң аясында қорғалуын қамтамасыз етілуін қамту мақсатында барлық бастауыш кәсіподақ ұйымдарында жиналыс, семинар, «Дөңгелек үстел», пікір талас, кездесулер ұйымдастырылып, анкеталық сұрақ – жауаптар алынды. Кәсіподақ комитеті келелі пікірлерді ескерді. Кәсіподақ белсенділері ұстаздар қауымымен етене араласа отырып, олардың тұрмыс – тіршілігімен танысып, пікірлесті. Осындай нәтижелі жұмыстар жүргізе отырып педагогтардың өтініш, талаптарын Үкіметке жеткізуде жоғарғы басшылық пен ұстаздар арасында «Алтын көпір» орнатты.
Елбасының мұғалімдердің құқықтық мәртебесін арттыруға, әлеуметтік жағдайын жақсартуға бағытталған «Педагог мәртебесі туралы» заң жобасы Президент Қасым – Жомарт Тоқаевтың халыққа Жолдауында да қозғалды. Мемлекет басшысы ұстаздардың мәртебесін арттырумен бірге білім сапасын жақсарту, отбасы және бала институтын қолдауды да тапсырды. Жаңарған, өркениетке қадам басқан Қазақстанның жас ұрпақтарын тәрбиелеуде, білім сапасы жаңа сипатқа көшіп жатқанда мұғалімдерге, мектепке қойылатын талапта жоғары болатыны белгілі.Дамыған елдер қатарына кіру білім саласына жүктелетін үлкен жауапкершілік. Сондықтан да білім мәртебесін арттыра отырып, ұстаздардың беделін арттыру – біздің қоғамдағы кезек күттірмес бірінші мәселе. Осы орайда Қазақстандық салалық білім және ғылым қызметкерлері кәсіподағының төрайымы Айгүл Мұқашеваның «Ұстаздың қоғамдағы беделіне бәріміз жауаптымыз» деген тақырыптағы сұхбатында ұстаздар қауымының мәртебесін көтеру мәселесі барлық бастауыш кәсіподақ ұйымдары мен кәсіподақ комитеттерінің көкейінде жүрген келелі бастамалардың бірі екенін ерекше атап өтіп, педагог мәртебесін арттыруда заң талаптарын жүзеге асыру мәселелеріне жеке – жеке тоқталғаны атқарылып жатқан жұмыстың үлкен нәтижесі.Тәуелсіз кәсіподақ ұйымдарының тынбай еңбектенуі ұстаздар қауымы үшін жасалынып жатқан игі шара. Педагогтардың әлеуметтік кепілдіктерін шешуге жауапты жергілікті және атқарушы органдар. Аталған органдарға үкімет үлкен жауапкершілік жүктеді. Осындай келелі мәселелерді жергілікті билік өкілдерімен бірлесе отырып шешуге кәсіподақ ықпал етіп, атсалысуымыз қажет. Жалпы алғанда кәсіподақ өкілдерінің басты мақсаты: бірлік пен тыныштықты, сабырлылық пен мәдениетті ұштастыра отырып, жоғары табысқа жету. Ұжымдағы алауыздықпен күресе отырып, бейбіт бітімгерлікпен жұмыс атқару. Сондықтан кәсіподақ – ұстаздар қауымының рухани–моральдық, әлеуметтік–тұрмысының құқықтық қорғалуын қамтамасыз ететін бірден бір қоғамдық ұйым екенін ұмытпауымыз керек.
Оқыту әдісі – білім беру үрдісінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. нақты тәсілдері мен әдістері қолданбай процесі маңызды және сапалы жасау үшін, оның мақсаттары іске асыру мүмкін емес. теория және практика – отандық педагогика мерзімді перспективада «оқыту әдісі» жалпы білім, сондай-ақ белгілі бір бөлімдерін шешу үшін пайдаланылады ғана емес қамтиды. Қазіргі заманғы оқыту әдістері, күрделі педагогикалық құбылыс көпөлшемді болып табылады. Олардың астында үйреткен пәнге байланысты, нақты проблемаларды шешу, осы мақсатқа, операциялар мен шындық теориялық немесе практикалық өзара түсіністік әдістерін жиынтығын жету үшін опцияларды білдіреді қабылданған. Оқыту әдісі білім беру мазмұнының игеруін қамтамасыз етеді студенттің практикалық және танымдық қызметін ұйымдастыру мұғалімнің, мақсатты іс-шаралар жүйесі болып табылады. Ол педагогикалық тәсілдері мен әдістерін арқасында өзара іс-қимыл студент-оқытушы, әр түрлі шешіледі білім беру және оқыту міндеттері. Көптеген ресейлік ғалымдар кез келген оқу пәні оқытуда оқыту әдісі мұғалімнің кәсіби жұмыс үшін негізгі құрал болып табылады деп санайды. Ол мұғалім оқыту және студенттердің оқу-танымдық қызметін жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ олардың арасындағы қарым-қатынас, сондай-ақ білім беру, даму, білім беру оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған іс-шараларды ғана емес, білдіреді. оқушылардың танымдық белсенділігін белсендіру үшін, мұғалім оқушы жоқ білім бастап қатты базаға, білімге надандық шыққан, ол арқылы тәлімгер ретінде әрекет етеді.мектептерде оқу-әдістемелік мазмұны-логикалық аспектісі бар логикалық студенттер саналы меңгеруге онда жолы, білім, дағды болып табылады. Қазіргі уақытта, олар қозғалыс нысаны, білім беру мазмұнын жүзеге асыру деп санауға болады. атаулары пәндер оқу-әдістемелік түрлі пайда болуына байланысты олар белгілі бір сипаттамалары мен компоненттерін сәйкес бөлінеді тиіс. олар құрметті жеке топқа бөлінеді, оның негізгі сипаттамалары арасында: бастапқы білім қорын даярлау болуы (болмауы). аралас, айырбастау, тікелей оқыту әдістерін қолдану сипатталады осы топтың үшін. сөйлеу дағдыларын қалыптастыру теориясы мен практикасы қатынасы. Бұл топ саналы салыстырмалы практикалық оқыту әдістерін қолданылады. кез келген академиялық Пәнді оқу студенттерге нақты психикалық мемлекеттердің пайдалану. Бұл релаксация, ашу-ыза басқару, ұйқы күйінде пайдалануды көздейді. Балама (наводящий) және білім пәндерінен оқыту дәстүрлі (стандартты) технологиясы. екі топқа білім беру қызметін ұйымдастыру әдісімен бөлінген шет тілін оқыту Сонымен қатар тәсілдері мен әдістері. психикалық басқару қызметі мұғалім немесе оқушылардың өздері қабылдай алады.
ГЭФ екінші буын Tutor визуалды, ауызша әдістерін кез келген пән пайдалануға мүмкіндік береді. Мысалы, химия зерделеу көріну және зертханалық тәжірибелер аралас оңтайлы пайдалану болып табылады. Байланысты проблема негізделген оқыту осы кешеннің зерттеу танымдық қызығушылық мотивациясын, бірақ қызықты ғылым жүзеге асырылады. география пәнінің мұғалімі белсенді көрнекі кестесін пайдаланады, және тарихы балаларға логикалық тізбегін салу бірге оқушылармен тарихи оқиғалар сипаттайтын бейне ұсынады. Аудиториялық әлеуметтік ғылым жігіттер проблема жағдайлар модельдеу арқасында әлеуметтік және қоғамдық қатынастар туралы ақпаратты алуға, өз бетінше нақты міндеттерді шешу, мұғалім осы пәнді ұсынды. мектептегі оқытудың ұзақ уақыт кезеңі ішінде үш кезеңнен тұрды: Rote ұсынылған үлгіні болжанғанда сордың бөлігі; сатып алынған ақпаратты талдау тұратын аналитикалық бөлігі; жаңа материалды қатысты алған білімдерін қолдануға болатын синтетикалық бөлігі.Мәтін диалог жеке бөліктерге талдау жазбаша және ауызша жаттығулар пайдалануға үйрену, әңгімелер, зертханалық және практикалық жұмыс процесінде жаңа білімді бекіту мақсатында. Лексика-аударым әдісі тілін оқыту, студенттер мен басқа да оқу пәндерінің неғұрлым прогрессивті опция айналды, сондықтан ол қазіргі уақытта сұралған.
Ол өте белсенді біздің елімізде ХХ ғасырдың 30 жылдары пайдаланылады. Оның мәні оқу басымдықтары оқыту жүзеге тұрды сөйлеу белсенділігін дамыту, жылы болып табылады. орта мектептері мұғалімдері алдында өз елінің білім міндеті патриоты, бірнеше тілде, математика негіздерін білмей, физика, химия, биология, география байланыса алады қойылды. Әдіскерлер ол қабылдауға және өнімді түрлері бойынша материалды бөлінеді қажет екеніне сенімдіміз. ол интуитивті деңгейде «тәжірибелік» оқыту материал білдіреді бастапқы сатысында, оның хабардарлығын қараусыз. Қазіргі уақытта, орта мектептердің мұғалімдері пайдаланылатын көптеген әдістері мен тәсілдерін арасында, қызмет жүйесі-коммуникативтік әдіс ең озық бірі болып табылады. Ол әр түрлі пәндер оқытушылары пайдаланылатын және әлеуметтендіру және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде сыныпта қабылданған ғылыми материалды, пайдалану болып табылады.